- Heb je een klacht? Richt deze dan eerst tot Bram Witsiers
- De klacht moet via e-mail bramwitsiers@gmail.com gemeld worden aan Bram Witsiers Coaching.
- De klacht wordt ten alle tijden vertrouwelijk behandeld en Inklusief garandeert een discrete behandeling ervan.
- Bram Witsiers Coaching geeft binnen 7 werkdagen een mondeling en/of schriftelijke bevestiging van de ontvangst van de klacht.
- Bram Witsiers Coaching zal de klacht binnen 4 weken afhandelen en/of een schikking treffen met de klagende partij. Indien voor het onderzoek en/of het oplossen van de klacht meer tijd nodig is, zal de deelnemer binnen 7 dagen in kennis worden gesteld en het uitstel zal schriftelijk worden toegelicht aan wederpartij. Tevens wordt daarbij de verwachte termijn aangegeven waarbij een oplossing verwacht wordt.
- Mijn werkwijze is er juist op gericht om er samen met jou uit te komen. Als dat niet lukt, kun je je wenden tot de klachtencommissie. Er wordt een derde onafhankelijke partij ingeschakeld die partijen bindend adviseert over de afwikkeling van de klacht. Bram Witsiers Coaching houdt zich aan de daarin geldende klachtenbehandeling. Een schriftelijke uiting van onvrede kan worden gezonden aan de voorzitter van de Klachtencommissie,
- De klacht wordt geregistreerd en voor een duur van 2 jaar na datum van indienen bewaard.